תבחר לקוחות – תפטר לקוחות

לקוח שמעסיק אותך סתם, שמתלונן ולא מרוצה – בסופו של דבר "גונב" ממך הכנסה.

לא כל לקוח הוא לקוח טוב. לקוח שלא משלם בזמן, לקוח שלא מעריך את המוצר שהוא מקבל, לקוח שתמיד לא מרוצה – יגזול ממך משאבים ואנרגיות שאתה תצטרך ללקוחות הטובים, שבסופו של דבר, יעזבו אותך, כי תהיה עסוק תמיד…..אצל הלקוחות הלא מרוצים.

פטר את הלקוחות הלא מרוצים, פנה זמן ללקוחות שריווחים. לקוח מרוצה הוא לקוח ממליץ – תשמור על הלקוחות הממליצים, הם יביאו לך עוד לקוחות.